Terra Wash участва в eCommerce Academy Conference 2025 с мисия за устойчив бизнес и чиста планета. Японските еко продукти предизвикаха интерес с иновативния си подход към природосъобразното пране.

Японските еко продукти Terra Wash на eCommerce Academy Conference 2025 – където иновацията среща природата

На 12-ото издание на eCommerce Academy Conference 2025 имахме удоволствието да бъдем част от най-голямата среща на професионалистите в сферата на електронната търговия, дигиталния маркетинг и предприемачеството. Събитието събра над 450 участници и отново доказа, че общността е движещата сила зад развитието на онлайн бизнеса у нас.

Къде иновацията среща устойчивостта

Сред многобройните изложители и брандове в Pop-up зоната, Terra Wash привлече вниманието с мисията си за по-чиста планета и по-здравословен начин на живот – без компромис с ефективността.

Посетителите имаха възможност да научат повече за японския еко прах Terra Wash+Mg, който изпира дрехите и домашния текстил без детергенти, използвайки силата на пречистения магнезий, 100% zerowaste с грижа за хората и природата.

Terra Wash+Mg има естествено антибактериално и хипоалергенно действие, което го прави идеален избор за деца, новородени и хора с чувствителна кожа. Продуктът е подходящ и за хора с дерматологични състояния като розацея, псориазис или атопичен дерматит, тъй като не съдържа аромати или повърхностно активни вещества, които могат да раздразнят кожата.

Радвахме се на жив интерес, любопитни въпроси и истински разговори за екологичния отпечатък на домакинството и малките стъпки към по-зелено ежедневие.

Срещи, които вдъхновяват

Конференцията се превърна в център за нетуъркинг с реални резултати. Създадохме нови контакти с предприемачи и онлайн търговци, които споделят нашите ценности за устойчивост, иновация и отговорен бизнес.

Разговаряхме с хора от различни браншове – от млади стартиращи компании до утвърдени лидери – и открихме общи теми, които надхвърлят търговията: качеството, доверието и отношението към клиента.

Нови хоризонти в електронната търговия

На сцената New Trends бяха представени теми, които очертават бъдещето на дигиталния свят – изкуствен интелект, локализация, маркетинг и автоматизация. Слушахме вдъхновяващи лектори като Мартин Пенчев, Маргарита Арсова, Геннадий Воробьов, Антон Христов и Слави Славов, които показаха как технологиите могат да направят онлайн бизнеса по-интелигентен и човешки едновременно.

Реални истории от български онлайн брандове

На сцената Case Studies чухме вълнуващи разкази на предприемачи, които споделиха пътя си – от трудностите до успеха. Сред тях бяха realfood.bg, wowtea.eu, modica.bg, cleopatrabg.com, bp-swimwear.com, gamaorganica.com, ortopedia.bg и други. Тези истории ни напомниха, че устойчивият растеж започва с автентична кауза и постоянство.

Pop-up зоната – срещи лице в лице

Pop-up зоната бе едно от най-живите и вдъхновяващи места на конференцията. Там представихме Terra Wash заедно с още десетки български и международни брандове – ELLEN MORE, Цвете в епруветка, CraftPolicy, Cleverbook, Melly Jolly, Dimmysfarm, Top Kids, S4amz, Vulgarista, Penshop, Radiance by Tina Petkova, Slavica Soap, Гушни ме, Щрак, Wishifyy и много други.

Вярваме, че реалната среща между хората е безценна – защото именно в нея се раждат идеи, партньорства и вдъхновение за нови посоки.

Една конференция, три стълба на успеха

Както сподели д-р Никола Илчев, основател на eCommerce Academy:

„Това беше конференция, от която участниците си тръгнаха не само с идеи, но и с конкретни стъпки за действие. Видяхме как се изграждат истински контакти, как се споделят решения, които работят, и как новите идеи се раждат в прякото взаимодействие.“

Събитието потвърди, че успехът в електронната търговия се гради върху знание, общност и споделен опит – ценности, които стоят и в сърцето на нашата философия в Terra Wash.


Благодарим на организаторите на eCommerce Academy Conference 2025 за възможността да бъдем част от толкова вдъхновяваща среща. Вярваме, че устойчивият бизнес започва с осъзната мисия – и че иновациите, които служат на хората и природата, са пътят към по-добро бъдеще.

Shopping Cart
Scroll to Top