Terra Wash+Mg печели престижни награди на международни изложения

Terra Wash+Mg прави своя дебют в Япония, като магнезиев еко прах през 2010 година и провокира изключително висок интерес на местния пазар. До 2016 г. в страната са продадени над 400 000 броя от иновативното саше, което не само изпира дрехите отлично, но има и антибактериално, антиалергично и хипоалергенно действие, поради което е подходящо и за хора с дерматологични проблеми и за бебета и малки деца.

Натуралният еко прах отлично се вписва и в концепцията за грижа към природата – без да я замърсява, тъй като не съдържа синтетично синтезирани химикали, които с отходните води да се замърсяват природата, без пластмасови отпадъци – няма пластмасова опаковка (zerowaste) и пестящ енергия и вода, тъй като работи и със студена вода, не образува пяна и може да се пропусне цикъла на изплакване.

Международният дебют на Terra Wash+Mg е през 2016 г. За да популяризират идеята глобално и на световния пазар, магнезиевото саше за екологично пране участва на редица международни изложения, където е не само високо оценено, но и печели престижни международни награди като:

  • Отличието „Ethical Style“ и участие с подбрани продукти в каталог на изложението Tendence 2016 във Франкфурт;
  • „Златна награда“ за органична иновация на NatExpo 2017 г. в Париж;
  • Почетната награда „SANA Novita“ за насърчаване на зеления начин на живот на изложението в Болоня, Италия;
Terra-Wash+Mg-печели-престижни-международни-награди-3
Съдържание
  1. Terra Wash+Mg участва на изложението Singapore Gift Show 2016
  2. Terra Wash+Mg получи приза „Ethical Style“ с концепцията си за устойчивост на Tendence 2016
  3. Terra Wash+Mg участва в Dubai Gift and Premium Show 2016
  4. Terra Wash+Mg участва на ‎LAMKT 2016 в Лос Анджелис, САЩ‎
  5. Terra Wash+Mg участва в Natural Expo East 2016 в Балтимор, САЩ
  6. Terra Wash+Mg участва на Biofach India 2016
  7. Terra Wash+Mg участва на Middle East Natural and Organic Products Expo 2016, Дубай, ОАЕ
  8. Terra Wash+Mg участва на BIOFACH 2017, Нюрнберг, Германия
  9. Terra Wash+Mg участва на Natural Expo West 2017 в Анхайм, САЩ
  10. Terra Wash+Mg участва на Natural & Organic Products Europe 2017 в Лондон, ОК
  11. Terra Wash+Mg участва на Greenliving 2017 в Торонто, Канада
  12. Terra Wash+Mg участва на „Зеления фестивал“ във Вашингтон и Ню Йорк през 2017 г.
  13. Terra Wash+Mg участва на Allergy Free from Show в Olympia London 2017
  14. Terra Wash+Mg спечели Златна награда на изложението NATEXPO в Париж 2017г. – за органична иновация!
  15. Terra Wash+Mg получава почетната награда „SANA Novita“ – за насърчаване на зеления начин на живот в Италия
  16. Terra Wash+Mg участва на Natural Expo East 2017 в Балтимор, САЩ

Terra Wash+Mg участва на изложението Singapore Gift Show 2016

Terra Wash+Mg прави своята международна изява, на изложението Singapore Gift Show 2016 от 29 юни до 1 юли. Singapore Gifts Show (SGS) е водещо международно търговско събитие за представяне на най-добрите подаръци и лайфстайл продукти и услуги от региона. Посещава се от местни и международни търговци и представители на корпоративния бизнес.

Стартира през 2006 г. като Singapore Gifts Show, с 3-дневно изложение и индустриални семинари. Singapore Gifts Show се организира от TTG Events, бизнес група на TTG Asia Media. SGS е ЕДИНСТВЕНОТО събитие, одобрено и подкрепено от водещи регионални асоциации за подаръци и търговски органи: Gifts Association Singapore (SGA) Malaysian Gifts & Premium Entrepreneur Association (MGPA) Thai Gifts Premiums and Decorative Association (TGP) Thai Trade Center, Department of Export Promotion Thailand Hong Kong Trade Development Council Taiwan External Trade Development Council (TAITRA).

От вчера имаме експозиция в Singapore Gift Show 2016. Първото ни изложение в света извън Япония! Нека пътуването ни към света започне. Ние наистина вярваме в нашия продукт и искаме нека всички по света да знаят, че такъв продукт съществува, за да бъде нашия свят по-добро място. Благодаря за страхотните хора в Сингапур, които проявяват интерес на Terra Wash+Mg!!! Нямаме търпение да Terra Wash+Mg да се продава в Сингапур, както и Малайзия, Индонезия, Тайланд, Виетнам, и други страни.„,

TJ ентусиазирано споделя.

Terra Wash+Mg получи приза „Ethical Style“ с концепцията си за устойчивост на Tendence 2016

Tendence 2016 е първото изложение в Европа, на което продуктът Terra Wash+Mg участва и заслужено е отличен с признанието за „Ethical Style“ (Етичен стил) – като продукт, които се вписва в концепцията за устойчивост.

Отличените продукти са популяризирани в каталог с шест категории: „Екологични материали“, „Екооптимизирано производство“, „Справедливо и социално производство“, „Re- / Upcycling Design“, „Ръчно производство“ и „Устойчиви иновации“. Директорът на Show Group Tendence – Philipp Ferger коментира, че зеленото е новата добавена стойност, и качествените продукти, които са произведени с грижа за устойчивостта на планетата, трябва да бъдат  популяризирани.

Сред членове на журито са независими експерти, като Rudi Dalvai от WFTO (Световна организация за справедлива търговия), Kees Bronk от CBI (Център за насърчаване на вноса от развиващите се страни), Lutz Dietzold от Rat für Formgebung (Германски съвет за дизайн) и Ralf Müller от TÜV Rheinland, Gerhard Friesacher от Changemaker AG, Sabine Meyer от „Side by Side“, Max Gilgenmann – експерт по критериите за устойчивост в текстила, и Mimi Sewalski  от онлайн магазина avocadostore.de. 

Много компании вече са активни по отношение на устойчивостта и справедливото производство. Каталогът с продукти, отличени с „Етичен стил“ им позволява да показват тази добавена стойност, а също така я прави по-видима за купувачите. Компаниите, които сме избрали за тазгодишния каталог се открояват, тъй като използват широк спектър от устойчиви и социални мерки, за да вдъхновят и други компании, както и да направят крачка в тази посока в бъдеще “,

сподели Sewalski

Всяка от компаниите, които са отличени в каталога „Етичен стил“ прави „зелено“ изявление по свой начин. Ръководството дава възможност на изложителите да покажат, че са част от това ново „зелено“ движение, тъй като „зеленото“ е новата добавена стойност – а компаниите, отличени в Каталога за „Етичен стил“ са пионери на това движение.

допълва Kees Bronk от CBI

Terra Wash+Mg участва в Dubai Gift and Premium Show 2016

Второто участие на Terra Wash+Mg на международно изложение е в Dubai Gift and Premium Show 2016, проведено в Световния търговски център на Дубай от 6-ти до 8-ми септември. Шоуто привлича много хора от страните от Близкия изток.

„Реакцията на хората е страхотна, както винаги и ние наистина оценяваме това, че продуктът е добре приет и има шанс да се направи нещо по-добро за нашата среда!“,

споделя TJ.

Terra Wash+Mg участва на ‎LAMKT 2016 в Лос Анджелис, САЩ‎

Дебютът на Terra Wash+Mg в страната на неограничените възможности – САЩ – е на изложението LAMKT 2016, в Конгресния център на Лос Анджелис, САЩ‎ от 21 до 25 юли. Продуктът е посрещнат с голям интерес.

Terra Wash+Mg участва в Natural Expo East 2016 в Балтимор, САЩ

Natural Expo East е едно от най-големите изложения за био и натурални продукти в САЩ. Балтимор е бил вторият по големина град по численост на населението в САЩ до 1850-та година. Все още е най-големият град в щата Мериленд и 29-ти най-гъсто населен град в САЩ днес.

Terra Wash+Mg участва на Biofach India 2016

През 2016 г. изложението BIOFACH INDIA ю Делхи, заедно с INDIA ORGANIC. Изложението получава голяма институционална подкрепа и интересът към него е изключително голям. Своите продукти излагат над 200 участника, а посетителите са над 4000.

В рамките на трите панаирни дни от 10 до 12 ноември, 19 големи международни компании Европа, САЩ, Близкия изток и Азия и шест от Индия срещат с производителите производители. Реализирано е ползотворно сътрудничество с продажби в обем 9,8 милиона щатски долара.

Terra Wash+Mg участва на Middle East Natural and Organic Products Expo 2016, Дубай, ОАЕ

Изложението Middle East Natural and Organic Products Expo 2016 се провежда в Световния търговски център в Дубай от 28 до 30 ноември. MENOPE 2016 се провежда за 14-ти път, а през 2016 г. под патронажа на Министерството на изменението на климата и околната среда на ОАЕ. В изложбения център своите продукти презентират над 140 компании от 27 страни, включително Саудитска Арабия.

Terra Wash+Mg участва на BIOFACH 2017, Нюрнберг, Германия

Първото участие на международно изложение през 2017г. е в Европа, – на изложението BIOFACH 2017 в Нюрнберг, Германия. Излоцението се провежда от 14 до 17 февруари заедно с VIVANESS 2017 и заедно бележат рекорд по посещаемост – над 51 453 посетители. Изложението събира представители на 134 държави, а своите продукти презентират 2793 изложители (258 от тях бяха на VIVANESS) от 88 страни.

Органичните продукти стават все по популярни гер в Германия – през 2016 г. германските домакинства са консумирали 9,9% повече органични храни и напитки, отколкото през предходната година, като продажбите възлизат на 9,48 милиарда евро според Германската федерация на промишлеността за органични храни ( BÖLW). 

Все повече клиенти избират и натуралната козметика. Резултатите от съвместно проучване, проведено от naturkosmetik konzepte, Обществото за потребителски изследвания (GfK), IRI, IMSHealth и BioVista, показват, че германският пазар на натурална козметика има пазарен дял от 8,5 % на стойност 1,15 милиарда евро, което означава, че е най-силният пазар на натурална козметика в Европа.

След четири успешни дни на двете изложения, ние и органичната индустрия сме доволни, че имаше страхотна атмосфера в залите и че тези, които дойдоха, успяха да се срещнат с високо качество Контакти. Освен страната на годината Германия, много вдъхновение ни даде конгресът STADTLANDBIO (CITYCOUNTRYORGANIC) и разнообразната програма, озаглавена NUREMBERG THE ORGANIC CITY. Вече очакваме с нетърпение следващото издание на изложбеното дуо и да видим всички играчи на пазара за BIOFACH и VIVANESS 2018.“,

коментира Петра Волф, член на управителния съвет на NürnbergMesse

Изложбеният център се превърна в оживен международен пазар, доминиран от впечатлени изложители и посетители в коридорите на BIOFACH. Фактът, че този търговски панаир е посетен от редица висши представители на политическия, административния и дипломатическия корпус, означава, че той се е превърнал в едно от основните места за дебати относно бъдещето на индустрията за храни и биологично земеделие. С обявяването на Германия за страна на годината немските органични предприятия на изложението успяха да подчертаят своите способности в областта на иновациите и устойчивостта по специален начин.“,

споделя Д-р Феликс Принц цу Льовенщайн, председател на Германската федерация на промишлеността за органични храни (BÖLW).

Това беше рекордна година за органичния сектор и рекордна година за BIOFACH! Панаирът отразява отлично настроението в бранша. Тук вниманието се насочва към темите, които засягат професионалистите в производството, търговията, услугите и политиката и които хората трябва да знаят, ако искат да постигнат успех с био продукти. Както за Германия, така и за останалия свят, органичното земеделие е инструмент, който може да се използва за постигане на глобалните цели за устойчиво развитие на ООН, които са официално подкрепени от повечето страни.“,

споделя своите впечатления Маркус Арбенц, управляващ директор на международния патрон на BIOFACH, IFOAM – Organics International.

Terra Wash+Mg участва на Natural Expo West 2017 в Анхайм, САЩ

Natural Products Expo West е сред водещите събития за натурални и органични продукти за здравословни начини на живот. Пред 2017 г. се провежда в конгресния център на Анахайм и Анахайм Хилтън от 8 до 12 март. Привлича над 77000 посетителя, които разглеждт над 3000 експоната, сред които и японския еко прах – Terra Wash+Mg.

Terra Wash+Mg участва на Natural & Organic Products Europe 2017 в Лондон, ОК

Natural & Organic Products Europe е най-голямото търговско изложение в Европа за натурални продукти, поради което е сред най-посещаваните за натурални продукти и органични храни, свързани със здравето, до естествени продукти за лична хигиена и еко-домакински продукти. На изложението правят своя дебют редица нови продукти пред търговци на дребно и дистрибутори от Обединеното кралство и целия свят.

През 2017 година Natural & Organic Products Europe се завръща в London ExCeL с най-голямата си експозиция до момента – от 700 участника на 15% по-голяма изложбена площ и над 10000 посетителя. Предвидени са две зони за нови продукти, международни павилиони за продукти от Италия, Индонезия, Тайланд, Турция, Гърция, Франция и САЩ, плюс нова зона Vegan World (съвместно с Vegan Society ). Има също павилиони, посветени на Soil Association и Organic Trade Board (сега 60% по-големи), Soil Association Organic Beauty и NATRUE. 

Terra Wash+Mg участва на Greenliving 2017 в Торонто, Канада

Green Living Show е най-голямото зелено изложение в Канада, което има за цел да запознае обществеността с лесни и работещи решения за устойчив начин на живот. Посетителите могат да тестват и закупят над 400 експоната в т.ч. местни храни, приготвени от известни готвачи, да опитат екологично чисти вина и да се насладят на разнообразна селекция от демонстрации, презентации и дейности. Страхотно забавление за цялото семейство.

Категориите продукти на изложителите са :Енергия, Храни и напитки, Зелено строителство, Транспорт, Екотуризъм и отдих, Дом и градина, Здраве и уелнес, Мода и красота, Деца, Домашни любимци, Зелен бизнес, Образователи по околна среда, ENGO и нестопански организации. Реализирано е от 7 до 9 април 2017 г. в Конгресния Metro център в Торонто, Канада.

Terra Wash+Mg участва на „Зеления фестивал“ във Вашингтон и Ню Йорк през 2017 г.

Следващата 2017 г. е богата на международни участия на изложения и фестивали. На 13 и 14 май Terra Wash+Mg е представен на „Зеления фестивал“ в Конгресния център Walter E. Washington, а след това от 10 до 11 юни в Конгресния център Javits в Ню Йорк. 

Зеленият фестивал е най-голямото събитие за устойчивост и зелен живот в Америка, което се провежда в няколко града, като Вашингтон, Ню Йорк, Лос Анджелис, Сан Франциско и т.н. Той е посветен на устойчивото развитие и природосъобразния начин на живот.

Събира на едно място най-надеждните компании в света, иновативни марки, национални и местни предприятия, пионери и съзнателни потребители, за да популяризираме най-доброто в областта на устойчивото развитие и природосъобразния начин на живот.

Terra Wash+Mg участва на Allergy Free from Show в Olympia London 2017

В периода от 7 до 9 юли Terra Wash+Mg отново е в Европа, за да участва на изложението Allergy Free from Show в Olympia London.

Terra Wash+Mg спечели Златна награда на изложението NATEXPO в Париж 2017г. – за органична иновация!

През следващата – 2017 г. Terra Wash+Mg е презентиран на най-голямото изложение за органични и натурални продукти – NATEXPO в Париж., където е отличен с най-високия приз – златна награда за органична иновация. Потопете се в атмосферата на мероприятието с видеото по-долу.

Terra Wash+Mg получава почетната награда „SANA Novita“ – за насърчаване на зеления начин на живот в Италия

През 2018 г. Terra Wash+Mg участва на най-голямото изложение за натурални и органични продукти в Италия – SANA (www.sana.it), в Болоня от 8 до 11 септември. Продуктът е отличен с почетната награда „SANA Novita“ – за насърчаване на зеления начин на живот в категорията Green Lifestyle!

Можете да се потопите в атмосферата и във видеото по-долу:

Terra Wash+Mg участва на Natural Expo East 2017 в Балтимор, САЩ

Наситената програма с участия на различни изложения по цял свят връща TJ в САЩ, на изложението Natural Expo East 2017в Балтимор и излагах на Natural Expo East 2017 от 14 до 16 септември 2017г.

Това е второто участие на Terra Wash+Mg, а TJ споделя колко приятно е изненадан, че, че толкова много хора си спомнят Terra Wash+Mg от миналогодишното шоу! Видеото включва аудио, така че се надявам да се насладите на сцените и звуците от шоуто! 

Leave a Comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Shopping Cart
Scroll to Top